Wednesday, June 27, 2007

Video

Jeg har kigget meget rundt på YouTube, men endnu ikke fundet noget, jeg gerne vil lægge på min blog. Jeg tror på, der ligger noget godt, men jeg kan bare ikke rigtig finde det for alt det underlige, der også ligger. Det bliver nok aldrig min hobby at sidde og kigge på sære kreationer. Med hjælp fra Lene, der har optaget filmen og Morten der optræder har jeg lagt en film ud - bortset fra at det tog enormt laaaaaang tid at uploade den, gik det uden problemer.
Filmen kan ses ved at klikke her http://www.youtube.com/watch?v=z58JgQqJdas

3 comments:

Bente Jensen said...

Det er da imponerende at du har fået lagt en fiml ud. Kunne du ikke tænke dig at oplyse linket?

Bente Jensen said...

Jeg mener selvfølgelig en film:-)

Lene Madsen said...

Hej Britt

Jeg har "favorittet" din video og skrevet en lille kommentar i YouTube - hvis der nu tilfældigvis skulle være nogle lånere der faldt over den!!
I YouTubes kommentarfelt kan man desværre ikke skrive url´er. Hvis du i den note fx skriver at videoen er optaget på Vesterbro Bibliotek og skriver vores (.../ves)-adresse ville det være dejligt!!